صفحه اصلی ارتباط با ما تبادل لینک
آندروید جاوا تم موبایل سیستم عامل سیمبین
تاریخ : پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۱ | ۱۲:۱۹ قبل از ظهر | بازدید : 754

خوراکی های کاهش دهنده اشتها


توجه : مطالب زیر از سایت های مختلف گرد آوری شده است و صرفا جهت جستجو گر اتوماتیک سایت نمایش داده میشود در صورتی که مطلب غیر اخلاقی یا خلاف قوانین کشور مشاهده نمودید لطفا از طریق این صفحه به ما اطلاع دهید
توجه : مالک این سایت و خود این سایت هیچگونه ارتباطی با مطالب جستجو شده از سایت های مختلف ندارد و هیچگونه مسئولیتی را نمیپذیرد تمام مطالب این سایت به صورت خودکار و با استفاده از ربات های جستجوگر مانند گوگل در این سایت درج میشوند
توجه : این سایت در ساماندهی سایت های اینترنتی ثبت شده است و آدرس و مشخصات حاصب آن در آن موجود است
توجه: این سایت یک سایت جستجوگر مطالب است و مطالب به صورت خودکار از وبسایت های فارسی بازنشر میشوند.
توجه: این سایت به صورت اتوماتیک کلمات رکیک و غیر اخلاقی و محصولات غیر مجاز را فیلتر میکند ولی اگر برنامه نتواند آنها را فیلتر کند آنهارا نمایش نمیدهد از این رو از شما پوزش میطلبیم

خوراکی هایی که اشتها را کاهش می دهند !
.
همۀ ما دوست داریم که به راحتی و به سرعت وزن کم کنیم. خوب است که بدانید یک سری مهار کنندۀ طبیعی اشتها وجود دارند، که به ما در این زمینه کمک می‌کنند.
مهارکننده های طبیعی اشتها
مزیت عمدۀ این مهارکننده ها این است که سلامت افراد را به خطر نمی‌اندازند، و مانند بسیاری از داروها نیستند که در داروخانه ها به فروش می‌رسند و بعد از مدتی به علت عوارض جانبی شدید از سطح بازار جمع آوری می‌شوند.
سایت پاتوق۹۸: خودتان را غرق در محصولاتی که قول می‌دهند با کم کردن اشتها، وزن تان را سریع پایین می‌آورند، نکنید. طبق مطالعات انجام شده، ممکن است با این کار سلامتی تان را به خطر بیندازید. به جای استفاده از این محصولات، باید نگاهی دوباره به بشقاب غذایتان بیندازید و خوراکی هایی را انتخاب کنید که به طور طبیعی خاصیت مهارکنندگی اشتها را دارند.
آب و تمام نوشیدنی های بدون قند
زمانی که آب یا هر نوشیدنی بدون قند دیگری می‌نوشیم، فیبرهای معده کشیده می‌شوند و این کشش باعث کاهش احساس گرسنگی می‌شود. پاتوق۹۸: این تأثیر مهارکنندگی اشتها بر اثر پر کردن معده ایجاد می‌شود. با این حال، باید حواستان باشد که آب مدت زمان زیادی در معده نمی‌ماند و درنتیجه اثر سیرکنندگی آن کوتاه مدت خواهد بود.
سوپ ها
سوپ ها علاوه بر وجود مایعات که باعث سیر شدن می‌شوند، حاوی فیبر هم هستند و همان طور که می‌دانید فیبرها هم مهارکنندۀ اشتها هستند.
سبزیجات خام
سبزیجات خام سرشار از فیبر هستند و شدت احساس گرسنگی را کم می‌کنند. به یاد داشته باشید که مصرف سبزیجات خام نیازمند جویدن بسیار زیاد است. و عمل جویدن نیز در پیدایش نشانه های سیری سهیم است.
میوه های سرشار از پکتین
پکتین فیبرهایی هستند که در معده تبدیل به نوعی ژل می‌شوند که باعث افزایش احساس سیری می‌گردند. بعضی میوه ها احساس سیر بودن را بیشتر از بقیه ایجاد می‌کنند. مثلاً سیب. سایت پاتوق ۹۸:  به یاد داشته باشید که میوه ها هم مانند سبزیجات خام نیاز به جویدن بسیار زیاد دارند و همین جویدن یکی از عوامل مهم در ایجاد احساس سیری است.
موادغذایی سرشار از پروتئین
مواد غذایی سرشار از پروتئین و به ویژه گوشت سفید و برخی از انواع ماهی ها، عاملی برای مهار قابل توجه اشتها هستند.
تخم مرغ آب پز و سفت
تخم مرغ نیز حاوی میزان بالایی پروتئین است، ضمناً تخم مرغ سفت، نوعی احساس سیری فوری و همچنین سنگینی طولانی مدت، نیز ایجاد می‌کند.
غلات سرشار از کربوهیدارت پیچیده
نان، برنج و گندم غلات غنی از قندهای ملایمی هستند که به سرعت احساس سیری طولانی مدت برای فرد به همراه می‌آورند. اگر غلات کامل را در الویت قرار دهید، تأثیر سیرکنندگی آنها به علت وجود مقادیر قابل توجه فیبر به سراغتان خواهد آمد.
غلات را همیشه به مقادیر کم و بدون اضافه کردن مواد چرب و یا سس میل کنید.
به عبارت دیگر، کم کردن شدت گرسنگی با داشتن تغذیه ای متعادل و به کمک نیروی سیر کنندگی مواد غذایی، امکان پذیر است. البته، همزمان با بهره بردن از چنین تغذیه ای، باید از استرس اجتناب کرده و ورزش را شروع کنید.
 

نظرات کاربران :
:نام
:نظر شما
لینک های مفید
لینک های مفید
تازه ترین مطالب
غذاهایی که شانس باروری را افزایش می دهدعکسهای کودکان و بچه های خوشگل چهار ورزش صبحگاهی تیتر یک روزنامه اطلاعات در ۲ روزراههای دوست داشتنمجموعه تلویزیونی «قهر و آشتی»عکس های زیبایی از آهوسالم ‌برگر به جای همبرگرآیا در مورد تغذیه درست و رژیم غذایی مناسب وضعیت بدنتان چیزی می دانید؟یائسگی وآثار کمبود استروژنداشتن یک رنگ موی ماندگارشش اشتباه بزرگی که زنان در رابطه با مردان انجام می‌دهنددانستنی‌های لازم‌ درباره رب‌ گوجه‌فرنگیطالع بینی شخصیت تمام ماه هاارسال پیامک ارزان وقتی که مورینیو به زانو در آمد چگونه با دزدی کودکان مقابله کنیم ؟ طرحهای دکوراسیون یک روزهخواص ماشطرز تهیه پاناکوتاکربوهیدرات‌های دشمن کبدغذاهایی که موجب نشاط میشوندچشم درشت ترین حیوانات دنیا مانتوهای اسپرتیک جاسوس زن آمریکایی در ایران دستگیر شدآرتروز گردنزنان خیابانی سر شماری می شوندکاپدگَی یک عذای تایلندیبیـمـــاری های قلبیخوراک مرغ و برنج رژیمیفلفل دلمه ای، مفید برای دیابتی هامشاوره خرید لپ تاپپندهای پرشکی مولا علی (ع)پیراشکی سیب زمینی و نان سیر دارمصرف آجیل افزایش‌ دهنده شیر مادران استبا دوربین عکاسی لحظه های سفر را قاب کنیدهزینه باور نکردنی برنامه بفرمایید شامجذابترین زن دنیاقایق سیب‌زمینی گل آرایی با گل خشکعینک آفتابی ضدگلولهبنای تاریخی تخت جمشیدامین حیایی و همسرش نیلوفرآهنگ پیشواز همراه اول و طریقه غیرفعال کردن آنزنی 45 ساله که برای بار بیستم باردار استجهان شگفت آور کروکدیل هاهماورچگونگی برخورد با سوالات جنسی کودکانسریال «فاصله‌ ها»